Followers

September 21, 2012

Boo sama dia BOOOO !!


Assalamualikum kepada bloger-blogger semua . (sila boo sama budak pakai topi tuh) booooo . HAHA puas hati kau ? puas kan . HAHA . Kenapa mesti kene booo . motif sangat kan =.= , actually AH dah lama tak update blog . memang lama gila . kalau nak tanye balik nama ex pon AH tak ingat . HAHAH *tiba2 . Boooo kat AH lagi .AH sebenarnya kan nak update blog tau . tapi kadang-kadang artikel yang nak tulis tuh lupa apa nak ditulis . AH kerap sangat dengan SI BURUNG BIRU dan MUKA BUKU , anythings happen AH update kat "2ekor" tuh . kerap sangat . AH so sorry la kat blog sebab tak update apa .jangan touching ok blog . kau touching gigit leher kau nanti , okay aku dah merepek .


Currently AH dah 1 tahun menetap di USCA ( university college shahputra ) dan sekarang AH dah 
Semester 3.HUUUUU senior siott !!! Senior senior jugak , tapi point untuk sem 2 jatuh merendum macam nangka busuk  jatuh dan disepak oleh orang tua yang memapai tongkat besi yang di beli dikedai Ah seong *hebatkan . Booooo lagi boooo !!




Haa .AH sekarang dah 19 tahun..dah besar pon AH ,actually tak besar mana pon , still pendek , perangai macam budak cuma ada janggut  je . HAHA boleh la kata matang :) Booooo !! lupa pulak , btw sebelah AH tuh eiman . actually kan eiman tuh lagi kecik dari aku guess what dia lahir 31 december aku 24 . so dia kene panggil dia kene panggil aku abang , tapi hakikatnya aku selalu dibuli dengan dia . bukan dengan dia je ramai lagi . sentap tau .Tapi dulu AH ingat AH yang paling muda AHHAHA senang nak gedik2 .oooooooo kbai !




No comments: