Followers

March 31, 2011

Lifeless , ( Bosan Lepas SPM )





Hey blogger , salam/slmt pagi :) :) .. aku nak story mory ni... sapa2 yang lepasan spm 2011 tuh ... segelintir dari korang mesti ada yg bosan,bored,boring.. !! GUESS WHAT !!..waktu dahulu ada je bende nak buat.. which is kite leh buat homework,study part2 mana yang x paham... sekarang ?? HAHAHAHA.. hanya Tuhan saja yang tau... bagi orang mcm aku ni.. yang x keje..and terperap dalam rumah.. sure bosan gile... tapi aku still waras lagi... cuma aku gile2 sikit je.. kalo dah terdesak.... hahhaa.. GUESS WHAT !!


* budak ney dah lepas hajat dia

mintak2 budak ney happy la duduk rumah...=,=.. kesian aku tengok... kami bosan !!! story pasal bosan ni.. 14/4 ni aku kene interview !! what the HELL !!  ... aaaaaarghh !!interview pasal nak amik seni bina , start sekarang aku kene bnyk buat sketch and potret unutuk jadi folio untuk wat interview.. hope berjaya dan lulus laaa.. jgn risau abg Eddy , smart Header dude !!! hahaa.. nanti saya potong rambut time interview.. jgn risau.. =,= aku sayang rambut aku !!! x nak potong,..


*macam ney smart x ? =,=


*awesome !!!


*tapi rambut aku boleh ke ??? tolong la somebody upgrade rambut aku =,=


No comments: