Followers

March 29, 2011

Tren Sekarang ?? Fixie ? quite interesting *


FIXIE !!!

bikes

Hey bloggers , salam/selamat ptg :) .... pejam celik pejam celik dunia semakin berubah.... memacam sekarang.. dulu hidup skatter boy , skutter boy , apa lagi lepas ni.. fixie boy ?? actually aku minat sangat basikal ni..GUESS WHAT !!..first time aku tengok basikal ni.. time aku tengah siram bunga (anak rajin ok)..all of sudden , ada abang tuh , =,=.... semart jugak basikal ni..for the very first time aku x tau nama dia... tp aku boleh mention kan basikal tuh basikal bangla :)... tapi sekarang ! aku minat gile kot..... aku dah beli :P..

fixie
* perghh sumpah aku dapat ni..satu seremban aku bawak :P

ice cream fixie
FUCK !!!

Jiwa aku sekarang sudah mula berjinak2 dgn basikal capuk ni...hehe. GUESS WHAT !! korang perasaan x ? jika berada di luar negara..sseperti China.. kebnykan penduduk dia pakai basikal... no wonder laa if kite warga malaysia mula berjinak2 dgn basikal.. MALU ?? x perlu kot.. nak wat apa malu ? bukan kite jual roti pon pakai basikal tuh...tp for the most !! aku x pernah nmpak g budak perempuan naik g... hahaa. may b semart kot...walaupon jika kite lihat dari sudut negetif.. nampak basikal ni mcm keding je , nothing special la nak dikatakan =,=...tp ia bermakna pada orang yg berjiwa selamba.. GUESS WHAT !! naik basikal kan relex jea. tenang , cuci2 mata.. best woooooo !! harga bende alah ni pon leh tahan gedik jugak !! ada sampai 3 ribu.. apa kess ? baik aku pakai mountain bike aku :P ...tapi dah x elok. that why aku nak beli fixie ni...arghh !! bile aku dpt nee !! nak beli pakai duit sendiri mgg x mampu laa..tunggu keje kot !! yeaahh !!...aku nak keje... !! lagi satu masalah aku ney ! susah nak keje... aku dapat lesen kete nanti.. semua aku nak apply.. jd makcik cleaner pon aku sanggup.. =,=.. hope dapat la keje n ada gaji :)

Ohh fixie !! bila kite boleh date ?? if aku couple dgn kau.. hari2 kite date tau !!!! aku belai kau !!! aku jaga kau dgn rapi serapi-rapinya <3 ohhh my sweet heart


fixie
* Tak dapat fixie , lukis pon jadi laa...

No comments: