Followers

December 6, 2010

I don't need a parachute..

** i dont tell anyone about the way you hold my hand
i dont tell anyone about the things that we have planned
i won't tell anybody
i won't tell anybody
They want to push me down


saya x perlukan payung terjun..yg saya mahukan dakapan  kamu :) (ayat pulak) !!..kalo i jatuh, sanggup awak berlari tangkap saya atau awak biarkan saya jatuh mcm kerbau kerdil kene tembak ?? (0)__(0).* Ouucchh ! mesti sakitkan.saya harapkan awak tidak macam itu, guess what?? kite dah bersama selama 7 bulan dan saya nampak awak penyanyang orangnye,baik,sopan santun,lemah lembut,berhati mulia,auuw !!dan saya paling x sabar nak jumpe awak !! ape lah reaksi saya bila depan awak: GELABAH,GELOJOH,GEDIK ??.. **hahaa, mestila gedik..and ape pulak reaksi awak ? : MENYAMPAH,MENCHI,MONYOK ??.. itu saya x tau.tunggu sajalah saya menjelma depan kamo..ape2 reaksi pon saya x kesah sbb saya x perlukan payung terjun utuk jatuh kebawah kerana awak akan berlari tangkap saya begitu juga bile org m'ngatekan yg saya ini x &%*%%&* namun awak ? cool je and just say it : "lantak la ape org nak ckp,tapi saya tgk awak ok jea" ::)
saya sayang awak ketat2,sendat2 GANDA 23 Booomm !!**hahaha..korang nak muntah x ?? mesti kan3 ? x pe tekan saya reaction anda dibawah... :)yeaah, ini memang nak puji kekasih sendiri...sebab saya selesa dengn die.. **huhuhu..

bagaimana dengan anda ?

No comments: