Followers

December 23, 2010

Sushi

E yōkoso Sushi World

Welcome To Sushi world




sushi

*Whoooaa !!! tengok tuh !! tengok betul2 !!


Supermarket Sushi

** saya SANGAP ini *

sushi

** Salam sejahtera sempena pembuka kata dan Assalamualikum sebagai pemanis bicara kepada blogers2 semue...whooa !! sejak bile lak pandai berhujah ni :) :) .. okey.topic kali ni..pasal sushi..kebanyakkan org kite(melayu) x suke sushi...


* antara alasannya :

X SEDAP, MENTAH NAK MUNTAH !!

X SEDAP NNT MULUT BUSUK !!

X SEDAP NNT KENTUT BUSUK !!

X SEDAP NNT SAKIT PERUT !!


ape laaa... korang cume rase and feeling time mengunyah sushi tuh ...GUESS WHAT !!.. 

makale eating sushi

** tengok minah nii..mkn sushi sampai x igt dunia

sedap hingga menjilat bibir :)korang mungkin x suke sushi,sebab bahan2 mentah digunakan.. mcm sotong mentah,ikan salmon mentah, mcm2 la mentah...tapi rumpai laut x mentah :P hehehe...dah bertahun2 feq mkn sushi * padahal baru tahun lepas*hehehe.. nak tau kenapa mcm ne tergerak hati nak mkn bende mentah ni ??tepuk dada tanye selera laa !! hahaha...yang nak buat kan nafsu feq mkn bende ni ada lah wasabe..* korang dgr mcm cute je bunyinye kan ? hahaha... 

Serenas Wasabe smiley face AT MINGS Sushi

* ini lah wasabe..mcm cream.tapi sekali ekau menelan..bara api melanda hati mu !! bapak pedas !! GUESS WHAT !!..citenye mcm ni..semasa feq berada di sushi king..amik la satu set sushi tuh..yg tergedek2 lalu depan feq :)) amik satu..penuh warne warni !! suke sgt2..then kunyah laa.sushi tuh satu persatu...feq amik sushi ketam :)..tibe2 tergerak hati nak usik bende hijau ni..mcm cream..*ngaaap !!! msk dlm mulut...konon mcm kuat mkn la nii sekali amik kau !!! tibe2 !!! terkeluar wasabe dari mulut feq..muke memang merah menyala...malu gile siot time tuh..org tengok ** aloo comey nyee !! hahaha.....memang memalu kan..tapi feq x pernah nak stop mkn sushi :) sbb sedap.. korang patut try mkn sesekali..tapi jgn selalu laa...tak sihat pon mkn bende ni :) sekadar buat tahi gigi jea :)




7 comments:

fa-in said...

sedap weh sushi. best2!

Aizat Hamdan said...

best kan ??? jom makan same :P

Farhana Sahri said...

suke la gk..heehhe

ijat_asni said...

jemput-jemput la datang menerjah
http://ijatasni.blogspot.com

^________^

Hanis MY said...

best apa sushi..bukan byyk je yg masak tak semua mentah...salam kenal...

Aizat Hamdan said...

Hanis : yeaaah.. betul tuhh !!!

Ninie Shafiqah said...

yeah. sushi mmng sedap! ^_^