Followers

April 3, 2011

HOME SWEET HOME

Hey blogger , salam/selamat ptg... AH nak cerita neyy..AH ??? (daaa) HAHAHAH..AM tuh aku laa.AIZAT HAMDAN... aku tengok ramai pulak blogger gelarkan dia...nama mcm tuh.. FF laa.. SM laaa. KD laaa.. hahaha. so in that case , aku pon turut serta... but that not the topic right now :) :) :)...AH nak cerita ni... AH tertarik dengan sesuatu yang pelik dan amat ganjil...kalo korang nak tau apa bende tuh ?? ni diaa....

Rumah terkecil didunia


agak menarik jugak.. tertanya2 AH didalam hati.. mcm mana orang ni nak tido dan buat kerja seharian.. ?? pelik.. mari reramai garu kepala.. =,=..mengikut cerita..pemilik rumah ni..sudah simpan hajat nak buat rumah kecil sejak dia kecil lagi..AH x tau laa.. mcm mane dia nak kawin nanti...(malam pertama)  =,=.. that so annoying ok... dah2. jgn kacau rumah tangga orang :) :)



Ni lagi satu kes ni.. orang sekarang cari rumah besar.. ni nak cari rumah kecik.. adoii.. pelik zaman sekarang..
tapi kalo AH dapat rumah kecik pon best.. duduk sorang2.. apa2 yang terjadi semua kita pendam.. lama2 jadi gile aku.. HAHAHAH....ADA AKU KESAH ??? memacam la orang zaman sekarang ni... issh. pelik2 AH...


ni lagi awesome....memang aku boleh hidup kalo diberi peluang stay dalam rumah ni selama-lamanya... haha..while AH suka menyepi..acctually AH ni pendiam.. so nak tegur orang pon malu2 segan2..adess.. tuh laa.. sampai sekarang AH x matang2 lagi.. still jadi budak mentah :) :) KAU ADA ???

* alahai mok cik <3 *

apa2 pon.. AH still suka rumah AH sekarang..walaupon x secantik mana... walaupon x besar mana.dan x kecik mana.. still selesa bagi AH... muaah...HOME SWEET HOME...



6 comments:

-aqmalazmi- said...

erk??rumah terkecik di dunia???bedebah sungguh

Aizat Hamdan said...

haha.. yang penting kau ada ??? :) :) :)

MR. MIND said...

sweetnyaaa...aku pn nak satu umah camni...umah besar tp xde org duduk wat pe...

Aizat Hamdan said...

tuh laa... rumah kecik lagi best !!!

Biey said...

hehe.. rumah kecik senang nak jaga.. tapi takut kalau dilanda puting beliung.. sekali je dah terbang.. hihi.. nice..

Aizat Hamdan said...

hehe.tuh laa. kecik molek.sekali angin.melayang semua :)