Followers

April 13, 2011

Kerli Koiv is the one







Hey blogger..salam. AH dah dapat satu entry untuk korang.. HAHAHA. mcm la korang tertungu2 sangat entry AH ney , merepek ja. HAHAH actually korang kenal KERLI ? ? ? for sure ramai x kenal.. dia ney lebih kurang muke macam avril laa.. x percaya com awok menengoknye..jom kite tengok =.=


KERLI

AVRIL


kan2 ? sama x . AH dimaklumkan dressup kerli apa2 pon telah ditiru oleh beberapa artis lain..korang nak tau ??? iaitu !!!!!!!! GAGA . dia telah coptcat bulat2 fashion kerli. x percaya ? tengok2 !!!




THE FAME MONSTER






*kerli**gaga*

*orang nak rambut kuning , dia pon nak*


kesian kerli..AH diberitahu bahawa kerli famous dulu dari gaga.. AH minat sangat kerli..x tau kenapa.. tapi gaga AH kurang laa.. no wonder la. GAGA pon  bukan senonoh sangat =.= ayat aku pulak HAHAH..the conclusion is.. gaga is copycat :) :) that all... kerli is the one !!! kalo korang nak tau pasal kerli ney... AH bgtau.. tau ALICE IN THE WONDERLAND ? for sure korang tau kan.. haaaa. kerli ney ada nyanyi satu lagu untuk alice in the wonderland korang nak tau lagu apa ? ney dia.. TEA-PARTY .. part alice nak g minum2 tea tuh :) :)



TEA PARTY









A new song from KERLI KOIV
ARMY OF LOVE






4 comments:

-aqmalazmi- said...

kerli???? HAHAHHAHA

Aizat Hamdan said...

yeaahh..kerli ;0;0;0

zera said...

eh, muka dia cam tuka2 la. kjap2 sama cm avril, kjap2 sama cm LG.. hadoii

Aizat Hamdan said...

HAHA.entah laa. :) :) buy AH tau gaga is copycat :0